Where do you work? Tu travailles où?

Occupation, professions

UKRAINIAN ALPHABET

Dialogue

– Ким працює твій брат ?

/ What does your brother do ? Qui est ton frère? /

– Він працює інженером у будівельній фірмі.

/ He works as an engeneer in a building company. Il travaille comme ingénieur dans une entreprise de bâtiment. /

– Де працює твоя сестра ?

/ Where does your sister work ? Où travaille ta sœur? /

– Вона працює у школі, вона вчитель математики.

/ She works at school, she is a maths teacher. Elle travaille à l’école, elle est maîtresse de mathématiques. /

– Ким працюють твої батьки ?

/ Where do your parents work ? travaillent tes parents?

– Мій тато архітектор, а мама лікар. Вона працює у лікарні.

/ My father is an architect and my mother is a doctor. She works at the hospital. Mon père est architecte et ma mère est médecin. Elle travaille à l’hôpital. /

– Я теж, коли закінчу школу, хочу працювати архітектором, як мій тато. Але я не вмію малювати і погано знаю математику. Мені треба богато вчитися.

/ I also, when I finish school, want to work as an architect, as my father. But I can’t draw and I know maths badly. Moi aussi, quand je finirai l’école, veux travailler comme architecte, comme mon père. Mais je ne peux pas dessiner et je sais mathématiques mal. /

– А я хочу бути перекладачем і перекладати тексти з англійської на українську.

/ And I want to be a translator and to translate texts from English into Ukrainian. Et je veux être traducteur et traduire des textes de l’anglais en ukrainien. /

Чому ти хочеш бути кухарем ?

/ Why do you want to be a cook ? Pourquoi veux-tu être cuisinier? /

– Я хочу бути кухарем, тому що я хочу готувати смачні страви для моєї родини і для моїх друзів. Я вже вмію готувати омлет на сніданок !

/ I want to be a cook because I want to cook tasty dishes for my family and for my friends. I already can cook an omelette for breakfast. Je veux être cuisinier parce que je veux cuisiner des plats délicieux pour ma famille et pour mes amis. Je peux déjà préparer une omelette pour le petit déjeuner. /

– Моя подруга секретарка. Вона відповідає на дзвінки і допомагає організовувати різні зустрічі. Вона багато працює і має багато обов’язків.

/ My (girl)friend is a secretary. She answers the phone and helps to organize different meetings. She works a lot and has a lot of responsibilities. Mon ami est secrétaire. Elle répond au téléphone et aide à organiser différentes réunions. Elle travaille beaucoup et a beaucoup de responsabilités. /

flower

Він працює (+ Locative) інженером, вчителем  – He works as an engeneer, a teacher

Вона (+ Nominative) лікар, архітектор – She is a doctor, an architect

Я (не) вмію (+ Infinitive) малювати, співати, танцювати – I (can’t) can draw, sing, danse

Я (не) знаю (+ Accusative) математику, українську, пісню – I (don’t) know maths, Ukrainian, song

flower

будівельник builder constructeur
викладач prefessor professeur
бізнесмен businessman homme d’affaires
водій driver chauffeur
економіст economist économiste
журналіст journalist journaliste
науковець scientist scientifique
перукар hairdresser coiffeur
юрист lawyer avocat
програміст programmer programmeur
Comments

